Riv och slit

Här är lite bilder från spektaklet. Nu vet ni ungefär vad jag har å göra med. Det finns fler rum och en stor källare som ska fixas, men några saker i taget...

Blivande matrum/tv-rum (dörröppningen där ska bli vägg.)
 Hall nere/Hall uppe + Bilbo
 Sovrummet
 Kök

Nu ser inte köket ut sådär längre.... vi rev ut allt innehåll och väggen. Såhär gick det till...


Idag gjorde vi öppningen mellan kök och matrum ännu större, rev massa panel, målade mm. Vi var på Bauhaus oxå. Många timmar har jag spenderat i tapetdjungeln dom senaste dagarna. Nu har vi iallafall tapet till mat/tvrum och sovrum. Inget till köket än. Det känns så avlägset...


Kommentarer
Postat av: Annika

Gud vad roligt med hus! Grattis! När kommer bebben? ;)

Men jag hoppas ni inte är dumma i huvudet och lägger plast/laminat/parkettgolv över dom fina trägolven!! Snälla, va inte dumma i huvudet, trägolv är det finaste som finns!

2009-07-27 @ 10:37:31
Postat av: Helejna

Haha, nej ingen unge är på g än inte. :) Jag vet, det är snyggast med trägolv. Vi ska ha det i sovrummet, men dom andra är så skadade på sina ställen, så det måste fan läggas över. :/

2009-07-27 @ 11:26:35
Postat av: Ousa

Vad ni en gör ta inte bort vedspisen!!!

2010-03-05 @ 15:41:12
URL: http://www.metrobloggen.se/correr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0