Välkommen till min husblogg!

Här ska ni få se hur jag sakta men...sakta förvandlar vårat kråkslott till ett palats(!?). Det kommer bli ett jäla projekt och det kommer bli svettigt. Jag som har noll tålamod har redan gett upp ca 10 ggr om dagen. Namnet arga snickaren passar ypperligt bra. Vi har mest rivit ut golv, väggar, kök och sånt. Massor med golv, tapeter och skit är inhandlat och ligger i sina förpackningar och väntar på att smällas upp, men innan det så måste allt jäla förarbete göras. Tvättning, spackel, slipning mm. Jag har spacklat ett par fönster och målat en portal.  Det blev... halvdant.... ja har som sagt inte tålamod att hålla på å vara noggrann.

Nu är min lunch över. Jag ska väl ge mig på dom stackars fönstrena då...

Återkommer senare med exklusiva bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0