Det går sakta men säkert framåt.




Här är vi nu, at this point. Det är massa fix kvar. Element, gardiner, sladd-dragningar, prydnader osv.

Jag har en jävla massa bilder på våra rörhelveten i köket oxå, men det är väl inte så intressant direkt. Golvet är lagt i köket (utom en remsa). Idag fick vi lite proffesionell hjälp med dom där fucking jävla kukrören from hell. Nu läcker dom inte längre. Tjohoo! Men vi ska ta hit en rörsnubbe som ska byta ut rören ända ner i källarn. Så det blir ordentligt och nytt. Avloppsröret har vi ju bytt ut oxå...! En vacker dag kanske vi ÄNTLIGEN kan installera den där diskhon. Nämen, det rullar på. Nu ska jag ner å elda lite känner jag. Vi har inte skaffat hit nån ved än, utan vi håller på å eldar för fullt med rester från huset. Det räcker ett tag.


Kommentarer
Postat av: Renée

Åh vad fint!!!

2009-09-15 @ 08:36:32
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Moa

ni börjar få till det! det är så jag själv blir sugen att fixa klart våran lägenhet. nästan.

2009-09-27 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0